dissabte, 9 de maig del 2020

10.Calaratjada . Mig matí



Jo 
avui a mig-
dia he pujat des del port fins a ca nostra i 
a ca teva  ja no hi havia ningú, mirau 
mirau per on que l'he vista d'en-
fora i no m'hi he apropat .

He vist 
les parets blanques a dins la casa buida ,
al darrera els nostres ulls  mirant . Mirau mirau 
per on que si a dins ja no hi són , ca teva ja no és 
ca nostra i ca nostra ja no és ningú .

Mirau mirau 
per on, que jo hi volia trepar i 
saltar fins el terrat, allà on quan era al.lot 
jugàvem a mirar el carrer i tu,  tu hi penjaves la roba, 
estesa  d'enagos i  calçons , mentre  nosaltros 
et sentíem escridessar els moixos sarnosos.


Mirau mirau per on ,
que jo som ara aquí sol i palplantat davant
ca nostra i sento el veïnat com m'està observant.

Mirau mirau per on , 
que tornaré enrera de ca meva, 
d'allà on he vingut,d'allà .on jo
no sé si hi som . 




.



mirau
mirau per on ,
que ara m'aniré
a dinar a canacirera . 
doncs, que vos pensau ? 
Casa buida ,casa blanca, 
enguixada  de re-
cords !



.



Mirau mirau per on,
que a canacirera no hi trobat a ningú  de qui era. 
Hi havia un homenot  alt i ros , que en foraster m'ha dit, 
que jo d'ont 'era  i jo li he dit que jo era de canclimentó, i
 ell m'ha dit que tan li feia qui jo era i que era el que volia,  i llavors jo 
li he demanat un plat combinat ell m'ha dit 
que només tenia que cervesa de baviera
Mirau mirau per on que jo 
no sé ont'
era




.



                                                                               cap a mig-
                                                                               dia després
                                                                               d'haver dinat
                                                                               el bonhomo
                                                                               va cercar un
                                                                               olivar on po-
                                                                                der-s'hi esti-
                                                                                rar .Va caure
                                                                                rodó i va ron-
                                                                                car però no 
                                                                                va sommiar 




.

                                                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada