divendres, 8 de maig del 2020

8. Calaratjada . De matí





                           també ,                el bonhomo va arribar a artà 
                             on habia de canviar el bestiar i collir de la co-
                             txeria d'un cosí el cotxo que el duiria de camí
                             a Ciutat .... però abans  de seguir camí ell tam-
                             bé va berenar pa-amb-oli i sardina i un pebre
                           



                                                                                                  coent.







De matí ,

                        mentre faig la matina  
                             veig com neix sol el Sol
                           
                            groc damunt la mar blava .
                            Calma espera , mar austera, 

                            blau espectant , peix amagant 
                            la llum del vent no m'alcança 
                          
                            ( la llum que enlluerna i i el vent
                                     que no arriba ) però l'ombra

                             de la meva vida m'acull i sento
                             el floc flamejar i la major que l'en-
                
                             veja no li perd la peresa per posar-
                             se  a treballar, per què el vent no

                             la vol ajudar i jo ( sota el  meu capell
                             banyat d'aigua de mar , jo ) tampoc

                             vull pensar... 

                                                                       ...       penso , però
                                                                      que a la mar calma 
                                               
                                                                      li diré :  ' sense moure'm 
                                                                      intrigant ! Arribaré fins allà 

                                                                      on mai no vaig arribar . ? Jo
                                                                      sol espero arribar a l'ombra

                                                                      d'aquell pinar ( allà on mai
                                                                      no m'hi vareu portar ). Ara

                                                                       però ensopego altre cop (sota
                                                                       el capell banyat ) en la meva

                                                                       insistent memòria . . .                  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada